maanantai 8. maaliskuuta 2010

Kuolaa ja mustaa nahkaa


Kaiken paskan olon keskellä olen unohtanut sen tosiasian, että voitin taannoin Brandosin viikkokilpailusta 50 euron lahjakortin kyseiseen kenkäputiikkiin. Kävinkin sitten selailemassa nettikauppaa, mielessä oli (lohtu)shoppailla itselle jotkut hienot uudet käyttökengät.

No olihan siellä niitä kivoja käyttökenkiäkin, mutta rakastuin kuitenkin totaalisesti muutamaan yksilöön, joita ei kyllä käyttökengiksi voi kuvailla. En osaa käyttää korkokenkiä ihan arkikäytössä, ne saavat aina oloni tuntumaan jotenkin juhlavalta eivätkä oikein istu tyyliinikään. Yhdet kiilakorolliset kaunokaiset saatan kyllä pukea ihan kouluun tai kauppaankin, mutta ne piikkikorkoyksilöt jätän juhlallisempiin tilaisuuksiin. Niitä juhlatilaisuuksia on kuitenkin aika harvoin, enkä nykytilanteessa mitään baareissajuoksemistakaan harrasta, joten piikkikorkkarit jäisivät aika vähälle käytölle. Mutta olisiko se siltikään mikään huono juttu ostaa yksiä superkauniita rotantappajia ihan vain hyllyyn ihailtavaksi ja paijattavaksi?



Ensimmäisenä Wildflowerin Lolitat. 12-senttinen korko, peeptoe sekä remmejä(!), kaikki mustaa nahkaa (krhm, keinonahkaa...). Kauniit.


Toisena pientä ihmetystä. Olen inhonnut korkkipohjia kengissä niin kauan kuin muistan, mutta jostain syystä näissä Donna Girlin kengissä se iskee. Ja iskee muuten lujaa, taisin nähdä näistä kengistä märkää unta viime yönä ♥__♥



Friis & Company: Lula. Tätä ei kai tarvitse hirveästi selitellä? Upeat.



Last but definietly not least... Steve Maddenin Taylat. En osaa ollenkaan selittää, mikä näissä kengissä minua niin kovasti miellyttää. Kenkien päällinen on mokkanahkaa, enkä ole koskaan pitänyt mokasta materiaalina hirveästi, varsinkaan korkokengissä. Siitäkin huolimatta rakastuin näihin palavasti heti kun näin nämä Brandosin sähköpostiuutiskirjeessä ensimmäisen kerran. Rakastuin näihin niin paljon, että tallensin sivun kirjanmerkkeihin, että voisin mahdollisimman helposti käydä kuolaamassa näitä säännöllisesti :DDD Creepy. Sen 50 euron lahjakortin jälkeenkin näistä pitäisi maksaa vielä 85 euroa, mikä on tämänhetkisessä (tai siis ainaisessa, koska olen opiskelija-hevosenomistaja-köyhästä perheestä-säälittävä ja sillai) rahatilanteessa paljon maksettavaa kengistä, jotka viettävät aikaansa lähinnä hyllyssä.

Ah ja voih. Onneksi katsominen ei maksa mitään.

”Olen mukana kilpailussa, jossa voit voit voittaa 90 e
kenkälahjakortin BRANDOS.fi -nettikenkäkauppaan
.
Kilpaile täällä”.

Kaikki kuvat Brandosin sivuilta.

4 kommenttia:

  1. Huh huh mitä kenkiä. Siis ovat hienoja ja silleen, mutta mä en ikinä pystyisi kävelemään tuollaisilla kengillä! Pituutta on jo itsellään 175 cm, joten jo senkin takia karsastan korkkareita noin isolla korolla. En halua huojua entisestään muiden päiden yläpuolella :D

    VastaaPoista
  2. Laura:
    Oi miten olen kateellinen! 175 olis sellanen mun unelmapituus :) Harmittavasti sitä on kuitenkin siunaantunut 7 senttiä vähemmän.

    Mun tuli opeteltua korkeilla koroilla kävely viime talvena, kun tanssin wanhat juurikin tuollaisilla 12-senttisillä piikkikoroilla :D Ne kengät ei edes istuneet mun jalkaan kauheen hyvin, joten tanssiminen vaati harjoittelua ihan tosissaan.

    VastaaPoista
  3. Ylimmät ja alimmat on eniten mun mieleen <3

    Mulla on pituutta 173 ja rakastan käyttää korkeita korkkareita, vaikka joskus tuleekin vähän amatsoni olo :-D

    VastaaPoista
  4. Toinen Laura:
    Jälleen tämä alle 170-senttinen tuntee kateutta :D

    VastaaPoista