tiistai 9. helmikuuta 2010

1.

Hei! Minä olen Pääsky, 19-vuotias opiskelijatyttö, ja tämä on blogini Inside Out.


Inside Out on tyyliin ja kauneuteen keskittyvä blogi. Muihin tämän genren blogeihin verrattuna Inside Out poikkeaa siten, että sen taustalla on sairastamani masennus. Tämä ei tarkoita sitä, että käyttäisin tätä vuodatuskanavanani, tai että luvassa olisi angstauspostauksia, vaan lähinnä tämä blogi on minulle keino alkaa taas keskittyä minulle mieluisiin asioihin, eli tyyliin ja kauneuteen. Nämä kun ovat tässä masennuskauden aikana jääneet kovin vähälle huomiolle.

Pääpaino blogissa on siis kaikenlaisessa pinnallisessa löpinässä: vaatteissa ja tyylissä, kosmetiikassa ja kauneudenhoidossa. Saatan kuitenkin eksyä välillä rankastikin sivupoluille ja kirjoittaa mistä vaan, aina luonnonsuojelusta ruokaohjeisiin, ihan sen mukaan mikä minua kulloinkin sattuu kiinnostamaan. Tämä esittelystä, tervetuloa lukemaan!

2 kommenttia:

  1. Blogi on hyvä piristyskeino. Itekin oon blogin myötä jaksanut taas panostaa enemmän pukeutumiseen ja kaikenlaiseen pieneen väsäämiseen, kun on hyvä syy 8)

    VastaaPoista
  2. Peps: Se on toiveissa täälläkin :)

    VastaaPoista