lauantai 22. toukokuuta 2010

Fiksailua

HUOM HUOM kaikki tätä lukevat joilla on leveä näyttö: ulottuuko taustakuva nyt reunoihin asti? Koitin korjailla sitä tänään niin ettei se näyttäisi ihan kemmaselta, ja ainakin 17-tuumaisen läppärini näytöllä pelitti. Kertokaahan myös mielipiteitä siihen, pitäisikö tuota harmaata keskiosaa leventää vielä!

Kekkasin muuten myös miksi bannerini näytti isän koneella köpöltä. Selasin silloin Internet Explolerilla, ja se näyttää tuon pohjavärin jostain syystä väärin. Mutta IE:hän on muutenkin kökkö ;)

4 kommenttia:

  1. Mulla jää kyllä oikealle ja vasemmalle sellaiset harmaat palikat, mutta mulla nyt onkin poikkeuksellisen korkearesoluutioinen näyttö (1920x1200). Eikä ne mua varsinaisesti haittaa. :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on 18,4" näyttö (resoluutio 1920x1080) ja tällä ei taustakuva ulotu reunoihin asti, eli harmaat palkit jää sivuille.

    VastaaPoista
  3. Darn! Pitää nyt katsoa luovunko koko taustakuvasta vai osaanko elää asian kanssa :)

    VastaaPoista
  4. Itsellä 24" laajakuva ja resoluutio 1920x1080. Reunoihin jää n. 3cm harmaata. Ei haittaa minua ja osaan elää tämän asian kanssa! ;)

    VastaaPoista