tiistai 20. huhtikuuta 2010

Tämän päivän fiiliksiä

1. Purjo-Petteri parka

pököpö 010

Äiti tappoi pari vuotta sitten kaktukseni Timo-Peturin liialla kastelulla. Sain tilalle Purjo-Petterin, jonka karvaista olemusta olen varjellut ja hoitanut tähän päivään asti parin-kolmen viikon niukalla kastelulla. Nyt kuitenkin vähän niinkuin unohdin kastella sitä, ja yli kuukauden kuivuus oli kaktuksellekin liikaa :( Kuva on otettu lauantaina, ja silloin Purjo-Petteri oli taipunut vasta 90 asteen kulmaan, nyt se on tipahtanut jo miltei kaksinkerroin elvyttämisyrityksistäni huolimatta.

2. Lapset ja lävistykset

Tallituttavan lapsi (5 v) kysyi minulta, miten pallo pysyy huuleni päällä. Näytin hänelle huulen sisäpuolta, jonka jälkeen poika kysyi minulta, miksi ihmeessä olen halunnut laittaa jotain huuleni läpi. Noh, niinpä. Sama poika myös kysyi, miksi minulla on niin isot reiät (12 mm) korvissa.

3. Hevonen

IMG_7912
© E. Pakkala

Sunnuntain kisat meni niin huonosti kuin vain voi mennä. Eilen taas yhteistyö pelasi. Tyypillistä, että palaset ei osu kohdalleen silloin kun pitäisi. Ihana se on silti :)

4. Kynnet

pököpö 012

Ne on lyhyet. Taas. Darn! And note to self: älä edes yritä ottaa kuvia sen kohokuviotapetin vieressä, ellet halua kameran tarkentavan seinään.

5. Biisi

Nyysin Lauran blogista haasteen, jonka tarkoituksena on siis joka päivä laittaa yksi kappale annetusta aiheesta. Itse ajattelin kyllä toteuttaa sen niin, että laitan jokaisen kirjoittamani posteuksen perään yhden kappaleen.

Day 01 - Your favorite song

Tähän olisi tehnyt mieli laittaa monen monta kappaletta, mutta jos yksi täytyy valita niin se on ehdottomasti Blurin Trimm Trabb. Mielestäni hyviin kappaleisiin ei kyllästy, ja Trimm Trabb toimii joka kuuntelukerralla yhtä kovasti. Ensikuulemalla kappale kuulostaa lähinnä omituiselta, ja kaikki kaverini ovatkin lähinnä nauraneet kun olen sanonut tämän olevan kaikkien aikojen paras kappale :D Mutta minä tykkään, kappaleen tunnelataus ja äänimaailma on ihan mieletön, ja tykkäänkin aina silloin tällöin omistaa tälle hetken, jolloin vain kuuntelen enkä tee mitään muuta.

3 kommenttia:

  1. Ei minun korviin ainakaan tuo kuullostanut pahalta, kyllä sitä kehtasi kuunnella :)

    VastaaPoista
  2. Oi voi Petteriä <3 Minä omistan kaksi kaktusta, joita yritän hoivata rakkaudella. Ilokseni toinen on ruvennut kasvamaan, mahtavaa.

    VastaaPoista
  3. Laura, no niinpä :)

    Romancious, mäkin oon kyllä yrittänyt rakastaa meidän kaikkia kasveja suuresti mutta ilmeisesti se ei riitä kun ne kaikki kuolee :D

    VastaaPoista