sunnuntai 25. huhtikuuta 2010

Pakko hehkuttaa

nimittäin BLUR ON JULKAISSUT UUDEN SINKUN! Niih. Blur on mun the ultimate alltimefeivorit bändi, enkä ajatellut, että se vielä tekisi uutta musiikkia. Mutta nyt ne on julkaissut sinkun! Ja se on sitäpaitsi ladattavissa ilmaiseksi niiden kotisivuilla! Mä oon kuunnellut tuota nyt muutamaan kertaan, enkä oo edes varma onko se erityisen hyvä, mutta mitä sitten, oon silti innoissani ♥__♥

Nojuu, se siitä ja kohti muita aiheita.

Avasin tänään ballerinakauden. Tarkenin jopa pyöräillä noilla kauppaan.

kärpä 014

Olin aikeissa avata myös aurinkolasikauden, mutta MITÄ HITTOA?

kärpä 017

Okei, kuvassa ne ei näytä niin pahalta, mutta kun katsoin peilistä, tuli niistä mieleen lähinnä ne karseat festarilasit mitä Sonera jakoi pari vuotta sitten. En ymmärrä, ostin nuo vuosi sitten ja silloin ne oli kyllä kivat. Mitä on tapahtunut? Uusien hankinta on kyllä edessä, joidenkin, jotka on vähän vähemmän 70's ehkä.

Day 03 - A song that makes you happy

Höm, ehkä used to make me happy. The Arkilla on paljon hyviä tunnelmannostatusbiisejä. Patchouli on niistä parhaasta päästä :)

2 kommenttia:

  1. Hienothan nuo lasit ovat, no worries! Blur oli omakin suosikkini yläasteen aikana, mutta jossain 13:n paikkeilla tipahdin vähän kyydistä. Tykkään niistä vanhemmista levyistä kyllä edelleen tosi paljon.

    VastaaPoista
  2. Nekku: Kyllä ne oikeasti on :D Mäkään en aluksi tykännyt noista kahdesta uusimmasta levystä, mutta myöhemmin oon kyllä alkanut tykkäilemään :)

    VastaaPoista