keskiviikko 13. lokakuuta 2010

Päiväni numeroina

13.30 aika, jolloin nousen sängystä. Lääkkeiden ansiosta 12-13 tunnin yöunet ovat ennemmin sääntö kuin poikkeus.

3 aamukahvikupillisten määrä

däg 006

16 aika, jolloin ryhdistäydyn, puen, meikkaan ja käyn kaupassa (alla oleva kunis kuva havainnollistaa tätä. Siitä näkyy tyylikkäästi myös lunnonkiharoiden hiusteni muotoilematon tila; yleensä latvat ovat enemmän korkkiruuvilla.)

däg 001

300 päivän aikana syöty karkkimäärä grammoina

däg 005

4 tallilla vietetty tuntimäärä

kesä11

19 päivän aikana luettujen blogipostausten määrä

5 illalla nautittujen teekupillisten määrä (vahva, mustaksihaudutettu vaniljatee on parasta ♥)

däg 004

1-2 aika, jolloin menen nukkumaan

Loppuun vielä se magic number: päivän aikana käytettyjen kosmetiikkatuotteiden määrä: 28

däg 007

Selvisin yllättävän vähällä! Jotkut kosmetiikkabloggarit ovat onnistuneet ylittämään jopa 50 purkin määrän ^_^

Tältä siis näyttää normaali arkipäiväni. Eipä siis paljon muuta kuin syömistä, datailua, talleilua ja nukkumista. Paljon nukkumista.

6 kommenttia:

  1. Ihmettelen ihmisiä ketkä pystyvät menemään unille ennen kahtatoista o_O. Minulla se venyy aina pitkälle puolenyön jälkeen :D.

    Nam Herbinan MarjaSpa naamapesu <3.

    VastaaPoista
  2. Panda: Jep, mullakin tuntuu olevan luonnostaan rytmi sellainen, etten osaa mennä nukkumaan ennen poltayötä vaikka olisi aamulla aikanen herätys. Vastaavasti olen sitten ihanan aamu-uninen.

    Tuo marjaspa on kyllä ihan paras puhdistusmaito, tai siis ainoa josta olen koskaan tykännyt!

    VastaaPoista
  3. Mä ehkä rakastan sua. Luin sun blogin päivässä läpi kokonaan ja löysin tuhat uutta bändiä ja pari leffaa ja taas syitä jaksaa oman masennuksen kanssa taistelemista. Haluun sun hiuksetkin btw, omat on suorat, vähän laineikkaat ehkä.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Voi ei, tuo oli ehkä ihaninta mitä olen kuullut aikoihin! Kiitos hurjasti, ja kovasti jaksamista sinne!

    Ja et haluu mun hiuksia! Suoristusrauta on mun paras kaveri :)

    VastaaPoista
  5. Enemmän ja vähemmän mun normipäivä kun en ole duunissa (-miinus talli ja aamukahvi korvataan amuteellä) näyttää samalta. Etenkin parin viikon loma kuun alussa meni aika sutjakkaasti noin.

    VastaaPoista
  6. HeidiB: Heh, minä teen tätä työkseni ^_^ Ei vaan, joskus onkin hyvä vain valua.

    VastaaPoista