maanantai 20. syyskuuta 2010

Kermavaahtokahvia ja muuta juhlallista


Tämä päivä ei alkanut hyvin: herätessäni päässä soi piinaavalla päättäväisyydellä Kotikadun tunnari, ja aamukahviin maitoa etsiessäni totean sen olevan loppu. Onneksi hätä keksi keinot jälleen, ja aamukahvini pelasti toissapäiväisiä köyhiä ritareita varten vatkatun kermavaahdon jämä. Heti muuttui aamu juhlavammaksi!

Sitten siihen muuhun juhlalliseen: Foxie muisti minua tällaisella palkinnolla! Jee ♥

[Beautiful+blogger+award_thumb[8].jpg]

Hommaan kuuluu paljastaa itsestään seitsemän asiaa, joten here we go:

1. Nettikaupat ovat paheeni. Mikäli minulla olisi rajattomasti rahaa käytössä, tilaisin varmaan joka päivä meikkejä, hiusjuttuja, vaatteita ja heppakamaa erilaisista nettiputiikeista.

2. Mikäli minun pitäisi valita olisinko ruma ja fiksu vai kaunis ja tyhmä, valitsisin jälkimmäisen. Uskon, että elämä olisi silloin helpompaa.

3. Hiukseni värjättiin ensimmäisen kerran ollessani 8-vuotias. Mustaksi halusin hiukset ekan kerran 10-vuotiaana.

4. Inhoan Crocseja. Hyi.

5. Olen aina halunnut suorat hiukset.

6. Olen toivottoman aamu-uninen ihminen, ja kateellinen niille jotka eivät ole.

7. Olen aina myöhässä, nytkin huomaan, että minulla on jo kiire terapia-ajalleni!

En nyt luovuta palkintoa eteenpäin, sillä en osaa millään päättää kelle sen antaisin. Loistavia bloggaajia on liikaa ^_^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti