tiistai 13. heinäkuuta 2010

Searching until my hands bleed

Ei mulla nyt muuta tällä erää, muutakuin että MUA EI MUUTEN YHTÄÄN HAITTAA TÄMÄ LÄMPÖ! Ehkä olen vähän outo, ainakin tuntuu, että olen ainut joka tästä nauttii. Toisaalta, minullahan ei juurikaan muita velvoitteita ole kuin tallilla käyminen, ja senkin hoidan illalla kymmenen jälkeen kun on jo viilennyt (tai ratsastan maneesissa, siellä ei ole kuuma). Muun ajan lähinnä lojun takapihalla auringossa.

kärpästopsi

Nyt ukkostaa, joten täytynee sulkea tietokone. Pihalla on muuten oudon näköistä, kun auringonlaskun valo yhdistyy ukkospilviin. Ihan niinku näkisi koko maailman ruskean lasin läpi.

Day 28 - A song that makes you feel guilty

3 kommenttia:

  1. Minä yritin ottaa valokuvan eilen illalla, kun tumma ukkospilvi oikein kiemurteli matalalla kaupungin ylle, ja laskevan auringon valo osui siihen. Oli aika jännän näköistä.

    VastaaPoista
  2. Ei muakaan tää helle haittaa oikeastaan, . Paitsi silloin kun navetassa on 30 astetta ja lämpömittari näyttää ulos 36 astetta. Ja lähinnä sen takia, että ei tunnu olevan tarpeeksi aikaa auringossa loikoiluun. Parhaani mukaan yritän otaa kaiken irti tästä, harvoin tälläisiä kelejä Suomessa on. (josta muuten mietiskelin, että kyllä pitäis ilmastonmuutos vastustajien jo pikkuhiljaa herätä. Talvella -30 ja kesällä +30 ei ole ihan tyypillistä, joten jossain on kyllä jotain vikaa. :D)

    VastaaPoista
  3. Jep, (ruumiillista) työtä kuumissa olosuhteissa tekeville tämä ehkä kauheinta on, ja tietysti sairaille ihmisille.

    VastaaPoista